Hiit on koko vartalon tehokas treeni joka lisää ketteryyttä, koordinaatiota, lihasvoimaa ja kestävyyttä.

Tunnilla tehdään vaihtelevasti sykettä nostavia ja lihaskuntoliikkeitä intervallityyppisesti. Liikkeet tehdään oman kehonpainolla sekä lisäpainoa (kahvakuula/levypaino) käyttäen. Tunnin tavoitteena sykekunnon koheneminen, kehonhallinnan ja kehonhahmotuksen lisääntyminen sekä liikkuvuuden, ketteryyden ja lihaskestävyyden parantaminen. Tämä kovatehoinen tunti sopii kaikille!

Zumba on tanssillinen tunti jossa musiikki perustuu latinorytmeihin. Tunnilla tehtävät tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin. Tämä hauska ja energinen tunti tempaa mukaansa jokaisen ja nostaa sykkeen hyvillä rytmeillään ja askelsarjoilla. Tunti aloitetaan aina alkulämmittelystä ja tunnilla teemat ja tanssityylit vaihtuvat kappaleittain. Hyvä, iloinen ja energinen olo on tämän tunnin jälkeen taattu!

Jam-tunti on hauska ja energinen tanssitunti jossa haetaan eri rytmien kautta kunnon hiki pintaan! Tunti joka ei jätä ketään kylmäksi - tunti jossa tunnet rytmin joka solussa! Hyvän ja mukaansa tempaavan musiikin siivittämänä tällä tunnilla saa itselleen kunnon treenin ja hyvän fiiliksen! Pääset sheikkaamaan aina latinorytmeistä twistiin ja kaikkea siltä väliltä. Tunti aloitetaan helpoilla perusaskeleilla ja ryhmän mukaan tunnilla varioidaan ja kehitetään hauskat koreografiat hyvän musiikin tahdissa!

Tämä tehokas ja energinen kamppailulajien eri tyylejä sisältävä tunti takaa jokaiselle treenaajalle kunnon treenin! Tunnilla tehdään lyönti- ja potkusarjoja ja käydään läpi perustekniikoita. Hyvän alkulämmittelyn jälkeen tehdään monipuolisia sarjoja yksittäin sekä lihaskunto- että liikkuvuusliikkeitä. Tunnilla vauhtia antaa ohjaajan lisäksi mukaansa tempaava energinen musiikki! Tällä tunnilla jokainen treenaa tehokkaasti omalla tasolla, et tarvitse aiempaa kokemusta combat lajeista. 

Circuit on huipputehokas kuntoilumuoto, joka yhdistää toiminnallisen harjoittelun ja kovan rasituksen niin, että koko keho ehditään käydä läpi 45min treenissä. Circuit -treenin aikana voidaan kehittää useita kehon eri fyysisiä ominaisuuksia mm. kestävyys, voima, nopeus, tasapaino, liikkuvuus tai painottaa treenin teema joihinkin näistä tarkemmin.

Tyypillisesti treeni on intervallityyppistä kiertoharjoittelua, jossa tehdään useita eri liikkeitä määrän tai ajan mukaan ja vaihdetaan liikettä lyhyen lepoajan jälkeen. Osa liikkeistä voi olla hyvinkin vaativia, mutta aina on myös mahdollista suorittaa ns. helpotettu tai vaihtoehtoinen liike. Yleisimpiä Circuit -liikkeitä ovat erilaiset juoksut, punnerrukset, kyykyt, vatsaliikkeet ja hypyt. Oman kehon lisäksi painoina voidaan käyttää kahvakuulia, levytankoja, käsipainoja, kuntopalloja jne. Sen sijaan, että harjoitetaan yksittäisiä lihaksia, Circuitissa harjoitetaan liikkeitä ja liikkumista. Harjoittelussa korostetaan ihmisen luonnollisia liikeratoja. Esineen nostaminen maasta (maastaveto) tai tuolille istuminen (jalkakyykky) ovat arkisia esimerkkejä toiminnallisesta harjoittelusta ja niitä tulee vahvistaa läpi elämän.

Circuit -tunnit tarjoavat matalamman osallistumiskynnyksen toiminnalliseen harjoitteluun.

Erityistä: tunnit ovat 45min mittaisia "

Step-ryhmäliikuntatunti on tehokas jumppatunti. Step tunnilla on nähtävissä aerobicin ja muiden perusjumppatuntien liikemaailmaa, tehokkaita ja selkeitä lihaskuntoharjoituksia ja kehonhallintaa. Tuntikokonaisuus on tehokkuudestaan, vauhdistaan ja vaihtelevuudestaan huolimatta selkeä ja rento. Musiikit vaihtelevat tunnin aikana ja liikkeet ovat aina suunniteltu myötäilemään musiikkia. Tunnilla käytetään vastuksena oman kehon painoa ja steplautaa. Tunti jakaantuu alkulämmittelyyn, sykkeennosto-osioihin, lihaskuntoharjoituksiin ja loppuvenyttelyyn.

Rvp on Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Lopuksi lyhyet, noin 5 minuutin venyttelyt. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step -lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Joogatunti on rauhallinen ja miellyttävä ryhmäliikuntatunti joka koostuu kehonhallinta-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille!

Pilates on kokonaisvaltainen kehon ja mielen rentouttamiseen ja vahvistamiseen keskittyvä tunti. Tunnilla yhdistyvät monet osa-alueet: kehon rentoutuminen, keskittymisen kehittyminen, koordinaation ja liikkuvuuden parantaminen sekä lihasten vahvistaminen. Tunnilla keskitytään erityisesti keskivartalon (kehon voimakeskus) lihasten aktivointiin ja hallintaan. Tunti perustuu erilaisiin Pilates liikkeisiin joissa liikutetaan kehoa tasapainoisesti ja voimakkaasti jokaiseen liikkeeseen keskittyen. Tavoitteena on saavuttaa liikkuvuuden ja vartalon hallinnan luonnollinen tasapaino. Pilatekselle ominainen pehmeä yhdistelmä venytyksiä ja lihasvoimaa lisääviä harjoitteita kiinteyttää lihaksia tehokkaasti.

Hauska ja energinen tanssitunti, jolla kuka tahansa pääsee kokemaan onnistumisen riemua. Tanssisarjoja rakennetaan pikkuhiljaa ja toistaen liikkeitä useasti, mutta samalla vauhtia ja fiilistä pidetään yllä. Tällä tunnilla musiikki ei pysähdy kesken kaiken ja pääset tanssimaan vaihtelevasti eri musiikkityylien tahtiin.

Monipuolinen ja tehokas liikuntakokonaisuus, joka on tehty myötäilemään musiikkia. Tuntikokonaisuus on tehokkuudestaan, vauhdistaan ja vaihtelevuudestaan huolimatta selkeä ja rento, ja se on muokattavissa eri-ikäislle ja erikuntoisille liikkujille. Tunnilla käytetään vastuksena oman kehon painoa ja/tai vastuskuminauhoja. Dance Aerobic jakaantuu alkulämmittelyyn, sykkeen nosto-osioihin tanssin merkeissä, lihaskuntoharjoituksiin, kehonhallintaharjoitukseen ja lyhyeen loppuvenyttelyyn.

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille!

Body&Balance -tunti on suunniteltu yhdessä fysioterapeuttien kanssa miellyttäväksi ja turvalliseksi kokonaisuudeksi. Tuntirunko on vaihteleva ja sisältää sopivassa suhteessa tasapaino-, liikkuvuus-, kehonhallinta- ja venyttelyharjoituksia.

Toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa vastuksena käytetään yhtä tai kahta kahvakuulaa. Tällä tunnilla harjoitat lihaskestävyyttä, voimaa ja nopeutta sekä kehon syviä lihaksia. Kahvakuulaharjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta tai lihaskuntoharjoittelusta.

Lihaskuntoharjoittelutunti levytangon ja käsipainojen avulla. Liikkeet on suunniteltu myötäilemään musiikkia ja tuntirunko on suunniteltu loogiseksi ja fysiologisesti järkeväksi kokonaisuudeksi.

Sisäpyöräilytunti musiikin tahtiin. Tunti kehittää lihaskestävyyttä, erityisesti alaraajojen lihasten osalta ja kehittää tehokkaasti aerobista kuntoa. Spinning tunti soveltuu erikuntoisille ja eri-ikäisille liikkujille; jokainen voi säätää vastusta oman kuntonsa mukaan ja saada tunnista irti paras mahdollinen treeni.

HIIT -spinning tunnilla tehdään alkulämmittelyn jälkeen nopeita/kovia HIIT osuuksia jossa työstetään maksimaalista kestävyyttä sekä nopeuskestävyyttä. Tällä kovatehoisella spinning tunnilla tehdään HIIT osuudet joko aikaa vastaan tai kappaleisiin rakennettuina intervalliosuuksina.

Fitball on tehokas ryhmäliikuntatunti jossa apuvälineenä käytetään isoa jumppapalloa. Tunnilla tehdään alkulämmittelyssä sykkeenkohotusta ja kehonhallintaa. Lihaskunto-osuudessa harjoitetaan tasapuolisesti koko kehoa. Lopussa tehdään palauttavat venytykset.

Fitball on tunti on hauska ja koko kehoa kuormittava lihaskuntotunti. Tunti sopii kaikille.

VSP on rankka lihaskuntopainoitteinen "täsmätunti" vatsa-, selkä- ja pakaralihaksille. Tunti alkaa selkeällä alkulämmittelyllä, lihaskunto-osuudessa keskitytään vatsa-, selkä- ja pakaralihasten vahvistamiseen ja lopussa lyhyet venyttelyt.

Tunti voidaan tehdä oman kehon painolla tai lisäpainoja (kahvakuula, levypainot) käyttäen.
Tunti ei sisällä haastavia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille.

Kovaa treeniä kaipaavan tunti sisällä tai ulkona omaa kehon vastusta hyödyntäen. Tunti koostuu intervallityyppisestä syketreenistä ja raskaista tai keskiraskaista, koko kroppaa haastavista lihaskuntoharjoituksista sekä loppujäähdyttelystä.