Viikoittain vaihtuva ryhmäliikuntatunti.

Varausjärjestelmään

Monipuolista perusjumppaa, joka soveltuu hyvin kaiken ikäisille liikkujille.

Tunnilla tehdään vahvistavia ja kiinteyttäviä liikkeitä eri välineitä käyttäen sekä pelkästään kehon omalla painolla.

Tunti sopii erinomaisesti liikuntaharrastusta aloittaville sekä kokeneemmat liikkujat saavat vaihtelua, kun kaipaavat kevyempää kuntoilua.

Tunnilla ei ole hyppyjä, askelsarjoja, sykkeennostoja eikä juoksuja.

Kaikille avoin Mamajumppa! Monipuolista perusjumppaa pienten lasten äideille. Tunti sisältää tehokkaan lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja venyttelyn.

Äidin kanssa tunnille voivat osallistua  0-3v. lapset. Kertamaksu tunnille on 5€, jonka voi maksaa käteisellä tasarahalla tai liikuntaseteleillä ohjaajalle. Ohjaaja tulee avaamaan Premium-salin (Brunni) oven ennen tunnin alkua. Tunnille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

BODYJAM® on energinen tanssitunti, jossa hauskanpito ja hikoileminen ovat pääasia. Tunti koostuu mm. hip hop-, street-, latino- ja jazztanssin liikkeistä. Tunti sisältää lämmittelyn, kaksi pitempää koreografiaa ja loppujäähdyttelyn. Hyvä vaihtoehto aerobiselle treenille lihaskuntotuntien lisänä. Liikunta ja hauskanpito yhdistyvät tehokkaaksi treeniksi ja koordinaatiokyky sekä kehonhallinta paranevat.

Helppo, hauska ja tehokas LesMills RPM- tunnilla poljetaan sisäpyörällä ohjaajan ohjauksessa sekä inspiroivan musiikin tahdissa maantieteellisesti vaihtelevien harjoitusten läpi ajoasennon ja vauhdin muuttuessa maaston mukaisesti. Vauhdin ja intensiteetin noustessa työskentelet kohti omaa henkilökohtaista huipputahtiasi. Jalkojen- ja pakaroiden lihakset lämpenevät nopeasti, kun ryhmänne kohtaa sarjan mäkinousuja ja aika-ajoja, jotka kysyvät voimaa ja kestävyyttä. Jokaisen sarjan jälkeen palaudutaan hieman ja kerätään voimaa seuraavaa koitosta varten.

Tunnin lopuksi kevennetään tahtia jäähdyttelyyn ja noustaan pyörän selästä tekemään loppuvenyttelyt.

TRX on harjoitusmuoto, jossa haastetaan ja harjoitetaan moniulotteisesti koko kehoa vastushihnojen, kehon oman painon sekä erilaisien lihaskuntovälineiden avulla. Vastusta pystyy vaihtamaan säätämällä hihnojen pituutta. Vastukseen vaikuttavat myös vartalon kallistuskulma, jota on helppo muutella oman jaksamisen mukaan. Harjoitus lisää voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille!

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, levytankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja, eikä hyppyjä. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askelluksia tai hyppyjä. Liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. RVP-tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Zumba on fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnilla yhdistellään eri musiikki- ja tanssityylejä. Maailmanlaajuiseksi ilmiöksi noussut Zumba tempaisee mukaansa niin aloittelijat kuin pidempään liikkuneetkin. Tule kokeilemaan itse vievätkö Zumban rytmit sinut mukanaan. Tunti sopii kaikille, etkä tarvitse aikaisempaa tanssikokemusta.

Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista! Sopii kaikenkuntoisille naisille sekä miehille. Oikein tehtynä tehokas ja turvallinen tapa lihasvoiman, aerobisen kestävyyden ja keskivartalon hallinnan kehittämisessä. Kahvakuulaharjoittelu kohdistuu sekä päälihasryhmiin että asentoa ylläpitäviin keskivartalon ja lantion seudun lihaksiin. Sopii myös painonpudotukseen ja -hallintaan.

Kiinteytys on tunti, joka kiinteyttää ja vahvistaa. Tunti sopii sekä uusille, että kokeneille treenaajille; tunnilla tehtävät harjoitukset ovat helppoja ja tehokkaita – ohjaaja antaa helpomman vaihtoehdon liikkeille tarpeen mukaan. Tunnilla käytetään mm. vastuskuminauhoja. Tunti ei sisällä hyppyjä!

Polttaa polttaa!!

Kuuma puolentunnin keskivartalosetti. Tiukkoja sarjoja, joissa keskitytään kaikista pahimpaan. Tunnilla saat myös helpotettuja vaihtoehtoja omien rajoitusten mukaisesti. Tervetuloa hakemaan uuma kuumaksi!

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Perus 2 tarjoaa sinulle äärimmäisen tehokkaan perus- ja vauhtikestävyysharjoituksen, jossa ajoittain liikutaan myös maksimikestävyysalueella. Tunnilla poljetaan aina kolme rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Erittäin rasittava harjoitus!

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Tunnilla poljetaan aina kaksi rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Vaihtelevuus ja tehokkuus takaavat kehittävän ja koukuttavan treenin! Tunti sopii kaikentasoisille polkijoille. Pyörän vastusta säätämällä saat tehtyä juuri niin raskaan harjoituksen, kuin itse haluat. Kuntoa kehittävä!