BODYJAM® on energinen tanssitunti, jossa hauskanpito ja hikoileminen ovat pääasia. Tunti koostuu mm. hip hop-, street-, latino- ja jazztanssin liikkeistä. Tunti sisältää lämmittelyn, kaksi pitempää koreografiaa ja loppujäähdyttelyn. Hyvä vaihtoehto aerobiselle treenille lihaskuntotuntien lisänä. Liikunta ja hauskanpito yhdistyvät tehokkaaksi treeniksi ja oordinaatiokyky sekä kehonhallinta paranevat.

TRX on harjoitusmuoto, jossa haastetaan ja harjoitetaan moniulotteisesti koko kehoa vastushihnojen, kehon oman painon sekä erilaisien lihaskuntovälineiden avulla. Vastusta pystyy vaihtamaan säätämällä hihnojen pituutta. Vastukseen vaikuttavat myös vartalon kallistuskulma, jota on helppo muutella oman jaksamisen mukaan. Harjoitus lisää voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille!

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, levytankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja, eikä hyppyjä. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Zumba on fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnilla yhdistellään eri musiikki- ja tanssityylejä. Maailmanlaajuiseksi ilmiöksi noussut Zumba tempaisee mukaansa niin aloittelijat kuin pidempään liikkuneetkin. Tule kokeilemaan itse vievätkö Zumban rytmit sinut mukanaan. Tunti sopii kaikille, etkä tarvitse aikaisempaa tanssikokemusta.

Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista! Sopii kaikenkuntoisille naisille sekä miehille. Oikein tehtynä tehokas ja turvallinen tapa lihasvoiman, aerobisen kestävyyden ja keskivartalon hallinnan kehittämisessä. Kahvakuulaharjoittelu kohdistuu sekä päälihasryhmiin että asentoa ylläpitäviin keskivartalon ja lantion seudun lihaksiin. Sopii myös painonpudotukseen ja -hallintaan.

Kiinteytys on tunti, joka kiinteyttää ja vahvistaa. Tunti sopii sekä uusille, että kokeneille treenaajille; tunnilla tehtävät harjoitukset ovat helppoja ja tehokkaita – ohjaaja antaa helpomman vaihtoehdon liikkeille tarpeen mukaan. Tunnilla käytetään mm. vastuskuminauhoja. Tunti ei sisällä hyppyjä!

Polttaa polttaa!!

Kuuma puolentunnin keskivartalosetti. Tiukkoja sarjoja, joissa keskitytään kaikista pahimpaan. Tunnilla saat myös helpotettuja vaihtoehtoja omien rajoitusten mukaisesti. Tervetuloa hakemaan uuma kuumaksi!

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Perus 2 tarjoaa sinulle äärimmäisen tehokkaan perus- ja vauhtikestävyysharjoituksen, jossa ajoittain liikutaan myös maksimikestävyysalueella. Tunnilla poljetaan aina kolme rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Erittäin rasittava harjoitus!

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Tunnilla poljetaan aina kaksi rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Vaihtelevuus ja tehokkuus takaavat kehittävän ja koukuttavan treenin! Tunti sopii kaikentasoisille polkijoille. Pyörän vastusta säätämällä saat tehtyä juuri niin raskaan harjoituksen, kuin itse haluat. Kuntoa kehittävä!