BODYJAM® on energinen tanssitunti, jossa hauskanpito ja hikoileminen ovat pääasia. Tunti koostuu mm. hip hop-, street-, latino- ja jazztanssin liikkeistä. Tunti sisältää lämmittelyn, kaksi pitempää koreografiaa ja loppujäähdyttelyn. Hyvä vaihtoehto aerobiselle treenille lihaskuntotuntien lisänä. Liikunta ja hauskanpito yhdistyvät tehokkaaksi treeniksi ja oordinaatiokyky sekä kehonhallinta paranevat.

Perinteinen kiertoharjoittelutunti, joka kehittää tehokkaasti sekä hapenottokykyäsi että lihaskuntoasi. Tunnin tehon voit säädellä itse päivän olotilan mukaan. Circuitissa saat koko vartalon työskentelemään ja hien virtaamaan.

Äijätreeni on tunti, jossa vain miehet treenaavat. Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineitä ja oman kehon painoa. Tunti sisältää aina alkulämmittelyn sekä loppuvenyttelyn. Tunnin sisältö on vaihteleva. Juomapullo ja hikipyyhe mukaan!

EasyVive on tunti, joka koostuu kolmesta osa-alueesta; sykettä nostavasta aerobisesta osuudesta, toiminnallisesta lihaskunto-osuudesta sekä keskivartaloa vahvistavasta core -treenistä. Tunti sopii sekä uusille, että kokeneille treenaajille; tunnilla tehtävät harjoitukset ovat helppoja ja tehokkaita – ohjaaja antaa helpomman vaihtoehdon liikkeille tarpeen mukaan. Tunnilla käytetään mm. vastuskuminauhoja.

Tunnilla teemme liikepattereita, joissa on paljon oman vartalon harjoittelua, mutta myös erilaisia välineitä treenin monipuolistamiseksi. Tunnista pystyt tekemään palauttavan, tai voit myös vetää sen kovalla höngällä, niin että hiki tirskuu. Ei sisällä hyppyjä. Valitse oman fiiliksen mukaan!

Jumppaa yhdessä vauvan kanssa! Äiti-vauvajumppa on kaikille avoin tunti, joka on tarkoitettu 3kk-1v. ikäisille vauvoille ja heidän äideilleen. Vauvajumppaan saa tulla mukaan, kun äiti on käynyt jälkitarkastuksessa ja vauva on jäntevöitynyt sen verran, että kannattelee jo päätään. Jumppa on tehokasta ja turvallista liikuntaa synnytyksen jälkeen, äitien ja vauvojen ehdoilla. Jumppa sisältää lämmittelyn musiikin tahdissa, lihaskuntoa äidille ja venyttelyt tunnin loppuun. Ota mukaan jumppaan vauvan tarvitsemat välineet sekä oma pyyhe/viltti vauvan alle, sillä teemme liikkeitä myös lattiatasossa. Voit myös ottaa vauvalle mukaan pienen lelun. Äidillä on hyvä olla rennot jumppavaatteet sekä juomapullo.

Tunnille voi osallistua 5€ kertamaksulla (KokoPaketti-asiakkaille tunti on maksuton). Tunnille emme erikseen ota varauksia varausjärjestelmän kautta. Tutustujia kehotamme ilmoittautumaan mukaan tunnille etukäteen asiakaspalvelun kautta joko puhelimitse tai sähköpostilla. Mikäli jostain syystä tunti joudutaan perumaan, ilmoitamme siitä nettisivujemme Ajankohtaista -osiossa.

Kai­paat­ko ly­hyt­tä ja te­ho­kas­ta tree­niä, joka haas­taa kun­to­asi ja muok­kaa var­ta­loa­si? Siinä
ta­pauk­ses­sa CXWORX® on se mitä tar­vit­set! Tun­nil­la kes­ki­ty­tään vah­vis­ta­maan
kes­ki­var­ta­lon li­hak­sia (vat­saa ja sel­kää) sekä li­hak­sia, jotka yh­dis­tä­vät ylä- ja ala­var­ta­lon
toi­siin­sa. Liik­keet ovat ihan­teel­li­sia tree­naa­maan vat­sa- ja pa­ka­ra­li­hak­sia, vah­vis­ta­maan koko kehoa ja eh­käi­se­mään louk­kaan­tu­mi­sia.

CXWORX® sopii niin aloittelijoille kuin kokeneille treenaajille, sillä vaihtoehtoja liikkeille on paljon. Hyppyjä ja askelluskoreografiaa ei tunnilla ole. Ainoastaan viimeisillään raskaana olevien tulee harkita osallistumistaan tunnille, sillä maha voi tulla joissakin liikkeissä tielle eikä kovia vatsarutistuksia kannata enää raskauden loppupuolella tehdä.

TRX on harjoitusmuoto, jossa haastetaan ja harjoitetaan moniulotteisesti koko kehoa vastushihnojen, kehon oman painon sekä erilaisien lihaskuntovälineiden avulla. Vastusta pystyy vaihtamaan säätämällä hihnojen pituutta. Vastukseen vaikuttavat myös vartalon kallistuskulma, jota on helppo muutella oman jaksamisen mukaan. Harjoitus lisää voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille!

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, levytankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja, eikä hyppyjä. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Zumba on fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnilla yhdistellään eri musiikki- ja tanssityylejä. Maailmanlaajuiseksi ilmiöksi noussut Zumba tempaisee mukaansa niin aloittelijat kuin pidempään liikkuneetkin. Tule kokeilemaan itse vievätkö Zumban rytmit sinut mukanaan. Tunti sopii kaikille, etkä tarvitse aikaisempaa tanssikokemusta.

Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista! Sopii kaikenkuntoisille naisille sekä miehille. Oikein tehtynä tehokas ja turvallinen tapa lihasvoiman, aerobisen kestävyyden ja keskivartalon hallinnan kehittämisessä. Kahvakuulaharjoittelu kohdistuu sekä päälihasryhmiin että asentoa ylläpitäviin keskivartalon ja lantion seudun lihaksiin. Sopii myös painonpudotukseen ja -hallintaan.

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Perus 2 tarjoaa sinulle äärimmäisen tehokkaan perus- ja vauhtikestävyysharjoituksen, jossa ajoittain liikutaan myös maksimikestävyysalueella. Tunnilla poljetaan aina kolme rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Erittäin rasittava harjoitus!

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Tunnilla poljetaan aina kaksi rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Vaihtelevuus ja tehokkuus takaavat kehittävän ja koukuttavan treenin! Tunti sopii kaikentasoisille polkijoille. Pyörän vastusta säätämällä saat tehtyä juuri niin raskaan harjoituksen, kuin itse haluat. Kuntoa kehittävä!