LesMills RPM- tunnilla poljetaan sisäpyörällä ohjaajan ohjauksessa sekä inspiroivan musiikin tahdissa maantieteellisesti vaihtelevien harjoitusten läpi ajoasennon ja vauhdin muuttuessa maaston mukaisesti. Vauhdin ja intensiteetin noustessa työskentelet kohti omaa henkilökohtaista huipputahtiasi. Jalkojen- ja pakaroiden lihakset lämpenevät nopeasti, kun ryhmänne kohtaa sarjan mäkinousuja ja aika-ajoja, jotka kysyvät voimaa ja kestävyyttä. Jokaisen sarjan jälkeen palaudutaan hieman ja kerätään voimaa seuraavaa koitosta varten.

Tunnin lopuksi kevennetään tahtia jäähdyttelyyn ja noustaan pyörän selästä tekemään loppuvenyttelyt.

Sisäpyöräily on hauskaa ja turvallista. Tunnilla poljetaan musiikin tahdissa, ohjaajan opastuksella, eri vastuksia ja nopeuksia hyväksikäyttäen. Perus 2 Teho tarjoaa sinulle äärimmäisen tehokkaan perus- ja vauhtikestävyysharjoituksen, jossa ajoittain liikutaan myös maksimikestävyysalueella. Tunnilla poljetaan aina kolme rankempaa työkappaletta yhtä palauttavaa kappaletta kohden. Tunnilla seisomaosuudet ovat pidempiä kuin muilla Sisäpyöräily Perus -tunneilla sekä palautukset lyhyempiä. Erittäin rasittava harjoitus!

Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista! Sopii kaiken kuntoisille naisille sekä miehille. Oikein tehtynä tehokas ja turvallinen tapa lihasvoiman, aerobisen kestävyyden ja keskivartalon hallinnan kehittämisessä. Kahvakuulaharjoittelu kohdistuu sekä päälihasryhmiin että asentoa ylläpitäviin keskivartalon ja lantion seudun lihaksiin. Sopii myös painonpudotukseen ja -hallintaan.

Steppi on tehokas aerobinen tunti. Tunnilla pysytään liikkeessä askeltaen step-laudalle. Tunti kuormittaa erityisesti jalkojen lihaksia: pohkeet, reidet ja pakarat joutuvat töihin. Tunnin raskauteen voi vaikuttaa itse säätämällä laudan tasoa.

Tunti parantaa kestävyyttä ja keuhkojen sekä sydän-ja verenkierto elimistön toimintaa. Tunnilla liikutaan vauhtikestävyys alueella, joten samalla kun kasvatat tehokkaasti kuntoasi, kulutat runsaasti kaloreita. Tunnilla ohjaaja antaa myös kevyemmät vaihtoehdot.

--

Tehokas tunti, jossa liikkeitä tehdään mm. kehon omalla painolla, levypainoilla, käsipainoilla sekä laudalla.

Sisältää liikkeitä, jotka kehittävät ponnistusvoimaa, kestävyyttä, räjähtävää voimaa, lihasvoimaa, maksimaalistavoimaa, kimmoisuutta ja parantaa hapenottokykyä. Tunnilla tehdään liikkeet omaan maksimitahtiin.Tunnilla myös kevyemmät vaihtoehdot. Sisältää hyppyjä.

BODYCOMBAT®-tunnilta saat voimaa ja energiaa sekä pääset toteuttamaan unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta. Kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan.

Crossfitin paha sisarpuoli, fitcross. Tunnilla tehdään eripituisia treeniosioita, jotka kehittävät niin lihas- kuin kestävyyskuntoa. Tunti sopii kaikentasoisille, mutta erityisesti niille, jotka haluavat haasteita! Saat tarvittaessa erilaisia vaihtoehtoja, jotka sopivat juuri sinun kunnolle. Muista ottaa kuitenkin haasteet vastaan…

Les Mills BODYPUMP® on musiikin tahtiin tehtävää voimaharjoittelua, joka haastaa koko kehon ja vahvistaa sitä. Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille ja kaikille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Koska BODYPUMP® on yksinkertaista, on sen aloittaminen helppoa ja tunnin tehokkuuden ansiosta saat nopeasti tuloksia.

Race on nimensä mukainen, eikä hiki pääse tunnin aikana kuivumaan. Race tunnilla kehität sekä aerobista että maximaalista hapenottokykyäsi samalla kun alavartalosi lihaskestävyys paranee. Tunnille tullessasi toivomme joko hullua asennetta tai aikaisempaa kokemusta esim. Sisäpyöräily Perus tunneilta. Tämä tunti on vaativa.