Kahvakuula on tehokasta ja monipuolista! Sopii kaikenkuntoisille naisille sekä miehille. Oikein tehtynä tehokas ja turvallinen tapa lihasvoiman, aerobisen kestävyyden ja keskivartalon hallinnan kehittämisessä. Kahvakuulaharjoittelu kohdistuu sekä päälihasryhmiin että asentoa ylläpitäviin keskivartalon ja lantion seudun lihaksiin.

Tunnilla harjoitetaan ja rentoutetaan niska-hartia-selkäaluetta kepin avulla. Lievittää kipuja, parantaa ryhtiä ja vahvistaa lihaksia. Liikkeet ovat helppoja ja selkeitä.

LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Kehon huoltaminen on tärkeä osa harjoittelun kokonaisuutta. Tunnilla vetreytetään ryhtiä, harjoitetaan syviä lihaksia sekä tasapainoa. Tunnin alussa lämmitellään lihakset rauhallisten liikkuvien venytysten avulla ja lopputunnista venytellään lihakset perusteellisesti. Tunti on rauhallinen ja miellyttävä. Tämä tunti sopii kuntoon katsomatta kaikille.

Ohjattu kiertoharjoittelu-tunti, jossa tehdään niin lihasvoimaa, tasapainoa kuin kestävyyttäkin parantavia harjoituksia.

Tunnin aluksi on 15 minuuttia yhteistä alkulämmittelyä jumppasalissa, tunti kuntosalia ja lopuksi 15 minuuttia yhteistä loppuverryttelyä. Tule viihtymään hyvässä seurassa ja kasvata kuntoasi omilla ehdoillasi. Säännöllisyys palkitaan. Ohjattuja kuntosaliryhmiä ohjaavat pääsääntöisesti seniorivertaisohjaajat. Ohjatuissa kuntosaliryhmissä on mahdollisuus käydä Superseniori-asiakkuudella tai 10 x kortilla.